معاون فرهنگ و ارشاد خبر داد:
معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از فروش ۵ هزار و ۲۵۸ جلد کتاب در قالب طرح "پاییزه کتاب ۱۴۰۰" در کتابفروشی‌های عضو این طرح در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴ 27 November 2021
 
"محمود رمضانی" با اشاره به اجرای این طرح از ۲۹ آبان تا ۳ آذر ماه جاری گفت:    با بیان این خبر، عنوان کرد: در مدت زمان این طرح مردم استان، بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۶۲ میلیون ریال کتاب خریداری کردند.
وی در ادامه به مشارکت ۱۴ کتابفروشی استان در این طرح اشاره کرد که از این تعداد ۱۰ کتابفروشی در مرکز استان و ۴ کتابفروشی در شهرستان‌ها فعال بودند.
معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی سقف مجاز خرید برای هر خریدار را ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و با توجه به گرانی کاغذ و وضعیت اقتصادی مردم، این قبیل طرح‌ها را فرصت مناسبی برای علاقمندان به کتاب دانست تا بتوانند نیازمندی‌های خود در حوزه کتاب و کتابخوانی با قیمت مناسب تر تأمین کنند.
وی اجرای طرح های فصلی فروش کتاب را علاوه بر افزایش سرانه مطالعه، در شرایط کنون موجب دلگرمی کتابفروشی های سطح استان عنوان کرد.
وی در ادامه سخنانش به کاهش فروش در این طرح نسبت طرح تابستانه با فروش ۲ میلیارد و ۸۲۲ میلیون ریال اشاره کرد و افزود: با وجود کوتاه بودن مدت زمان اجرای این طرح نسبت به طرح های گذشته این طرح با استقبال بالای مردم همراه شد طوری که   در روز آخر ۷۰ میلیون تومان کتاب خریداری شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار